Pokud vám standardní vizitka umožňuje snadno přenášet vaše kontaktní údaje, 3D vizitka přímo ovlivní vaši pověst a vaši image tím, že vnese do komunikačního média, které je všem známé, dotek modernosti a profesionality v době, kdy všechna média se stávají digitálními. S touto vítěznou sázkou vsadíte na originalitu a vysokou kvalitu. Skvělý způsob, jak zajistit, abyste nezůstali bez povšimnutí!
Bez ohledu na to, v jakém odvětví pracujete nebo pro jaký typ společnosti pracujete, musíte nutně potřebovat vizitku. Na konci schůzky, během veletrhu nebo schůzky: předání vaší vizitky potenciálním obchodním partnerům zajistí, že budou mít jednoduchý a efektivní způsob, jak najít vaše kontaktní údaje.
Pokud se rozhodnete pro 3D vizitku, vyrobenou pomocí 3D parciálního laku, nejen že zanecháte stopu v mysli vašeho potenciálního zákazníka, ale také zprostředkujete luxusnější image vaší značky.
Ukázky parciálního lakování. Lakem získává produkt nezapomenutelnost, kterou nejen vidíte, ale i na dotek cítíte.
Nejběžnějším formátem pro 3D tisk vizitek je standardní formát 85 x 55 mm. Důvodem, proč je tento formát tak oblíbený, je to, že umožňuje snadné uložení luxusní vizitky do peněženky nebo držáku na karty. Můžete si však vybrat i jiný formát, například níže uvedené:
80 x 50 mm
85 x 55 mm
90 x 55 mm
90 x 60 mm
Nebo můžete být zcela originální, když se rozhodnete pro čtvercový formát. Buďte však opatrní, pokud si původní varianty snáze všimnete, mohou zkomplikovat uložení karty.
Pokud chcete zobrazit více informací při zachování standardního formátu 85 x 55 cm, doporučujeme zvolit 3D vizitku skládanou nebo skládanou. Získáte tak čtyři přizpůsobitelné strany.
Z hlediska gramáže papíru jsou vizitky s 3D selektivním lakem tištěny na matný křídový papír z 350g matného křídového papíru, aby bylo dosaženo kvalitnějšího výsledku. Tento polotuhý papír také nabízí delší životnost vašich karet.
Můžete se také rozhodnout pro zaoblené rohy. Kromě toho, že dodají vaší luxusní vizitce extra punc originality, nabízejí zaoblené rohy výhodu, že se časem neohnou. To znamená, že vaše 3D vizitka zůstane dokonalá i po mnoha týdnech v peněžence vašeho potenciálního zákazníka.
Pro dosažení specifického efektu embosovaných vizitek začneme nanesením soft-touch laminace na celou plochu vizitky. Tato laminace poskytuje matný vzhled a měkký dotek, který je vysoce ceněn profesionály.
Kromě estetického hlediska umožňuje laminace kartu chránit a umožňuje jí tedy déle zůstat ve výborném stavu. Odolná vůči UV záření a korozi, vaše luxusní vizitka zůstane nedotčená po celá léta.
Ve druhém kroku se selektivní 3D lak nanese na oblasti, které si přejete zvýraznit a které nám uvedete při objednávce. Tento specifický lak umožňuje zvýraznit a zdůraznit důležité prvky vaší vizitky v 3D laku.
Vizitky mohou být ale také bez laminace, to je na Vašem uvážení, kontrast lesklého parciální laku však nejlépe vynikne v kontrastu matného lamina.
Lakovat dokážeme i kreativní, savé materiály. Vždy je ale potřeba nejprve otestovat jako se konkrétní materiál bude s lakem snášet. Tento test vám nabízíme zdarma, stačí si přinést požadovaný materiál.
I když vše bývá bezpapírové, jak je to jen možné, je nezbytné ponechat si některé papírové položky. Je nezbytné uchovávat určité papírové položky, které jsou snadněji identifikovatelné a vždy po ruce. To je případ 3D vizitky. Vytištěno na kvalitním papíře s mimořádným ztvárněním vám umožní udělat trvalý dojem a reprezentovat vaši společnost.
Po schůzce nebo na veletrhu je vaše 3D vizitka jedním z jediných fyzických prvků, které budou doprovázet vaše potenciální zákazníky. Je to karta, kterou si spojí s vaší společností, vaším hřištěm a prodejními body. Ze všech těchto důvodů je výběr luxusní vizitky s 3D selektivním lakem výborný nápad. Umožňuje vám zprostředkovat špičkový obraz a zvýraznit vaši pozornost k detailům.
Pokud vám standardní vizitka umožňuje snadno přenášet vaše kontaktní údaje, 3D vizitka přímo ovlivní vaši pověst a vaši image tím, že vnese do komunikačního média, které je všem známé, dotek modernosti a profesionality v době, kdy všechna média se stávají digitálními. S touto vítěznou sázkou vsadíte na originalitu a vysokou kvalitu. Skvělý způsob, jak zajistit, abyste nezůstali bez povšimnutí!
Pamatujte, že vizitka je první dojem, který zanecháte u potenciálních klientů, takže se snažte, aby byla profesionální a reprezentovala vaši firmu co nejlépe.